Úszás

Szerencsére a legtöbben tudják, hogy az úszás az egyik legjobb sport. Több szempontból is tökéletes: átmozgatja az egész testet, és mindezt hatékonyan teszi. Mivel nagy a vízellenállás, ezért a vízben végzett mozgások erőteljesen fejlesztik az izomerőt, az állóképességet és a keringési rendszert is. Szinte minden izmodra szükséged van ehhez a sporthoz, ennek ellenére maga a mozgásforma valójában kíméletes. Az úszás izmokra és csontokra gyakorolt hatása is igen kedvező, egyenletesen terheli az ízületeket. Nem véletlenül alkalmazzák előszeretettel az úszás mozgásrendszerét a sérülések utáni rehabilitációban. A szakértők szerint több okból is fontos, hogy a gyerekek még fiatalon megtanuljanak úszni.

Bónuszként a tüdőre is jó hatással van az úszás, a fokozott légzés miatt hosszútávon nő a tüdő kapacitása és teljesítő képessége. Vannak, akik az úszást nemcsak a testük edzésére, hanem a lelkük megnyugtatására is használják. Bár lehet, hogy a zsúfolt uszodák erre nem alkalmasak, a természetben biztosan megtalálják a számításukat az úszva wellnessezők.

Résztvevők

1333

Teljesített kihívás

1301 db

Elégetett kalória

1850462 Kcal

Megtett kilométer

7172 km

Mozgással töltött idő

1950 óra